Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '20

 
Kategori
Şiir
 

Gel Eylül Gitme

Gel Eylül Gitme

 

Gel Eylül gitme, sana alıştım

Senin hüznüne, ben de karıştım

Ben bir sevdalı, kavak yeliydim

Düştüm yerlere, toza bulaştım

 

Payıma düşen, hüznünü giydim

Aşkıma yaren, ben seni bildim

Mecnuna göre, en güzel Leyla

Leyli kahreden, ay yüzlü sevdim

 

Gel Eylül gitme, benim vaktim dar

Dallarda hala, yeşil yaprak var

Sensiz akşamlar, zor gelir bana

Arkandan ağlar, yarım bardaklar

 

Gel otur Eylül, ses ver özüme

Çoktan hasretim, yârin yüzüne

Beni bu akşam, yalnız bırakma

Kalksın kadehler, hüzün hüzüne

 

Sen gidersen ben, sarhoş olurum

Kendimi bilmez, berduş olurum

Sarı yapraklar, düşer gazele

Kış gelince ben, serkeş olurum

 

Eylül hüznünü, yazma deftere

Gülmeyen gönlü, salma kedere

Dur yapma Eylül, korkmasın dallar

Titreyen yaprak, düşmesin yere

 

Bilirsin Eylül, sen sonbaharsın

Sen son umutsun, hoş ve kibarsın

Madem kalmayıp, terk ediyorsun

Bırak da gönlüm, hep bahar kalsın

 

Biraz sabretsen, bizi üzmesen

Deli gönlümü, Şaduman etsen

Benim hüznümü, hüznüne katıp

Veda etmeden, yavaşça gitsen

 
Toplam blog
: 32
: 121
Kayıt tarihi
: 10.09.18
 
 

 50 yıldır Lacivert Kanarya. Sonsuza kadar Özgür Kanarya ..