Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Gel gelecek zaman gel

Gel gelecek zaman gel
 

Penguenlerin birlikteliği ne kadar mutlu ediyor beni:)


Gel gelecek zaman gel

Geleceksen zaman geçirme

Geleceksen çabuk gel

Gitsin bu lanet olası şimdiki zaman

Sen gel

Sen gel

Sen gel

Mutluk zamanı sensin bu ülkeye

Umut sende

Gelecek sende

Huzur sende

Barış sende

Neşe sende

Gönenç sende

Paylaşma sende

Dayanışma sende

İnsan sevgisi sende

İnsana saygı sende

Yaşamın en anlamlısı sende

Sende işte sende

Gel gelecek zaman gel

Git lanet olası şimdiki zaman git

Ne huzur bıraktın insanlarımızda

Ne de yaşama sevinci

Öfke sende

Tedhiş sende

Terör sende

Saldırmak sende

Vurmak, kırmak sende

Öldürmek sende

Kin sende

Nefret sende

Kıskançlık sende

Düşmanlık sende

Her türlü kötülük sende

Ne işin var sorarım senin bende

Git, git

Git işine git durma bende

Çoğu duygusal hasarlı insan sende

Hep hipnoz altında yaşanır sende

Uyu denir uyunur

Kalk denir kalkılır

Vur öldür denilir vurulur öldürülür

Öl denilir ölürken öldür denilir

Ölünür ölürken öldürülür

Sende yaşanır her türlü kötülük

Git lanet olası zaman git

Benim umudum sende değil

Benim umudum gelecek zamanda

O gelecek

Umutlar yeşerecek boy atacak

Umut deryasına düşecek insanlar

Yüzünde gülücüklerle

Merhabalar, nasılsınlar dökülecek dillerden

Derdin mi var

Derman belirecek hemen yanı başında

İnsanlar el ele, gönül gönüle olacaklar hep

Birlikte yürüyecekler sevgi yolunda

Düşene her daim uzanacak bir el her daim

Benim gelecek zamanım işte bu

Sende bulunur mu ki bu

Hadi canım sende

Git diyorum sana git

Lanet olası şimdiki zaman git

Ne dikilip duruyorsun başımda öyle

Dut yutmuş bülbül gibi

...

Bu şimdiki zaman ne kötü zaman be canlarım

Bak ucundan kıyısından bize de vurdu dün akşam

Yıllarca ekmeğimizi yemiş, suyumuzu içmiş

Okullarımızda okumuş bir hipnozlu

Gidiyor Rus Büyük Elçisini vuruyor

Kendisini de vurdurarak işi tamamlıyor

Bu nasıl iş böyle anlamıyorum bit türlü

Onun için çağırıyorum gelecek zamanı işte

Olanı biteni anlayayım anlamlandırayım diye

...

Lanet olsun şu şimdiki zamana

Lanet olsun

İnsanlar insan olduğunun farkına varamadıktan sonra

Oysa insan, insan varsa yanında insandır o zaman

Gelecek zaman mutluluğunda buluşup sarmaşmak dileklerimle

Saygılarımı sunuyorum herkeslere

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..