Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Gel gönül, boş hayal kurma, yolu bilmeyene sorma!..

Gel gönül, boş hayal kurma, yolu bilmeyene sorma!..
 

Gel gülü yandırma bülbül /Önce ağla sonra güldür!..


Kara kaş altında gözler
Gözlerim yüzünü gözler
Şirin dilindeki sözler
Mest eyledi seni bana - hey
 ***
Pınarı ormanı gölü
Çiğdemi çiçeği gülü
Peteği arısı balı
Can eyledi seni bana - hey
 ***
Gençlik bir kuş idi uçtu
Varlık kervan idi göçtü
Murat almak sanki suçtu
Hapseyledi seni bana - hey
 ***
Yaylası ovası dağı
Tarlası bahçesi bağı
Kader kurduğu tuzağı
Geç eyledi seni bana - hey

Gel gülü yandırma bülbül
Önce ağla sonra güldür
Ölüm tek çareydi döndü
Çark eyledi beni sana - hey
 ***
Zaman kötü bekle dersin
Ağaç dalda meyve versin
Mevsim sonbahara ersin
Kış eyledi seni bana - hey
 ***
Gel yakma bu canı gönül
Kurudu nasılsa gölün
Sonlanmışken artık ömrün
Yol eyledi seni bana - hey
 ***
Kalmadı can yakacağın
Eşten dosttan alacağın
Yar yüzüne bakacağın
Göz eyledi seni bana - hey
 ***
Hey gönül gel kal bu gece
Sahip ol verdiğin söze
Sevdan dağlardan da yüce
Var eyledi seni bana -hey
 ***
Gel gönül boş hayal kurma
Yolu bilmeyene sorma
Gecti ömrün kendin yorma
SON eyledi beni sana - HEYY...

- Alaettin Morgül - (Ahmet Kaya anısına)
www.youtube.com/watch?v=CowGZ5AJ3tc 

 
Toplam blog
: 193
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.02.10
 
 

İsveç`in Göteborg şehrinde oturmaktayım;  evli ve bir kiz bir oglan iki çocuğum var. İsveç`te..