Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Müzik
 

Gel Görüşelim Şarkısı

Gel Görüşelim Şarkısı
 

Gel Görüşelim


 

Uzun süredir derinlemesine şiir yazan ve bu anlamda ciddi bir takipçi kitleye sahip olan biri olarak (https://www.facebook.com/yilmazdegirmencieserleri) uzun süredir söz diyarından ses diyarına da yolculuk yapmak istiyordum. 
 
Bir süredir hayatımın akışındaki istikrar ve düzen sayesinde çok uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi yapabiliyordum zaten: Gitar çalabiliyor ve çalarken şarkı söyleyebiliyordum.
 
Acaba bir beste yapmaya çalışsam ortaya nasıl bir şey çıkardı? Bu düşünceyle ilk beste denememi yapmış oldum. Bunu yaparken tek amacım eğlenmekti ve gerçekten de çok keyif aldım. Ortaya çıkan şarkı ise liseli gençlere hitap edecek hafif bir şarkı kıvamında oldu. Amatörlüğün verdi rahatlık ve özgüvenle yazdığım şarkıyı sizinle de paylaşmak isterim:
 
http://www.youtube.com/watch?v=SJUI04nN8tA
 
Umarım bu çok daha güzel besteler için bir başlangıç olur benim için. Keyif dolu dinlemeler :))))
 
Toplam blog
: 72
: 1949
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Yazar 1975 Ankara doğumludur. Monterey Postgraduate School / California'da bilgisayar bilimi dalı..