Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Gel kalbime

Gel kalbime
 

bahçemde çiçek ol


Gel kalbime, kasırgalarla,

Götür beni baharına,

Umutlarımı alıp gittin,

Beni perişan ettin.

Gel başıma taç ol,

Prens ol sarayıma,

Aşkımı derbeder ettin,

Söyle sana ne ettim?

Gel bahçeme, yağmurlarla,

Yeniden filizlen, Çiçekler açsın,

Katmerlesin sevdamız,

Suskun yüreğim, şad olsun.

Gel gözüme yaş ol,

Akıt pişmanlığımı,  kinimi,

Söyle bana, ölesiye severken,

Neden sessizce gittiğini.

Gel uykuma rüya ol,

Birlikte uçalım bulutlara,

Kollarına al beni, sıkı, sıkı sar,

Yaşanmamış olsun bu yalanlar.

 

NAHİDE ÇELEBİ

İsyan isimli şiir kitabımdan alındı

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..