Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Gel sen/gelsen

Gel sen/gelsen
 

Gel sen/gelsen


Gel sen/gelsen

Bilirim seninle olmayı

Bilirim aklında  demlendim

Sıcacık buharında damarlarındaydım

Şekerin ben oldum  dudağında

Diline dokundum  her yanımla

Nefesinde buluştum sıcacık yudumunla

Sanki bitmeyecek gibi dolandım durdum

Hücrelerine iliştim damla damla

Damarların canlandı içinde

Bak sen, biz akıyor kanında

Gel sen diyordum

Önüne set kuralım bu hüzünlerin

Bitsin diyorum yalnızlığımız

Çoğalsın hücrelerimiz ikimizde

Bilirim tomurcuk kalmayı

Hep sen olup içinde canlanmayı

Yaşasam seni ruhunda

İçten içe çoğalsam koynunda

Gözlerin gözlerime deyse sen uğruna

Kurban olayım senin yoluna

Bilirim her halim sen akıyor bağrıma

Gelsen /gel sen diyorum gecelere

''Hacer TEKE''

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..