Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

gel

gel
 

yalnızlığa elvedam gel...


Gel...
Beni al kollarına,
Uyut beni , kasırgalar kopararak,
Bula beni yüreğine,
Tutkunla, arzunla, yaşat,
Ruhunun derinliklerine, indir beni,
Çığlıklarım yalnızlığa,
Dertlerimiz, avutan aşkımıza,
Öldürücü bu yaraya,
Bağrımızda bir keder uzansın,
Gölgelrimiz karanlığa,
Sevişmelrimiz yokluğuna,
Zincirlerimizi sonsuzluğa,
Gel gel...
Damla damla gel...
Gelde götür beni,
Issız yerlere, yalnız biz olalım
Ruhla bedenimizin, beraberliği bitmesin,
Gözlerimizi açıp kapayıncaya kadar,
Yalnızlığa elvedam gel...
Kimseler duymasın, görmesin...
Gecenin karanlığında, zincirlerimizi kıralım,
Sen ve ben olalım...
Yüreğin yüreğime değsin
Ruhumun emeline uzansın
Sen benim
Ben senin olayım..
Yalnızlığa elvedam gel...

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..