Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
426
 

Geldi bahar ayları, gevşer Milliyet Blog yayları

Geldi bahar ayları, gevşer Milliyet Blog yayları
 

işte bu tişört -:)


Öncelikle iki  arzuhalim var, yaz editöre, sonra da neler neler var birikmiş, bi yayılalım mahalleye…

Güzel editörüm ve karizmatik editör yardımcım (bu yeni galiba, öyle hissediyorum, biraz da dediğim dedik çaldığım düdük tarzında gibi, kesin bluejean ve yeşil tişört giyiyordur) , editöryam, canlarım…sayfamda blog yazarı ve yeni yazı öneremiyorum, eskiler nostaljik  bir şekilde önerilerim de yerini almışlar ama yenilere de yer açalım, değil mi?  İlk arzuhalim bu dur, naçizane.

İkinci arzu halimi de yazacağım ama tırsıyorum, editör yardımcısından…şimdi misal, yazım okundu diyelim, sağolsun beğenen de tavsiye etti diyelim. Orada yazıyor  felanca filanca yazar tavsiye etti. Bi memnun oluyorum, bi müteşekkür oluyorum ki, sahiden bak. Tavsiye eden edene, oh oh ne ala. Bir gün sonra tekrar sayfama giriyorum, bi de ne göreyim bütün tavsiye edenler, tasfiye edilmişler. Bi Allahın kulu kalmamış. Çok üzülüyorum çookkk, acele çözüm, ikiz gözüm, caanım   editörüm.

Arzuhaller bitti, yayılalım bakalım…

“Ah Milliyet Blog ahhhh, ne günlerdi o eski günler, kavgalar, tık tıklar, vik vikler, arka bahçe dedikoduları, gerçi bazıları azimle devam ediyor dedikoduya amma velakin dedikodu yapmak bile bi ayrı racon işi, herkese yakışmıyor işte”

Diyeceğim de demiyorum, ah nostalji diyenlerden değilim, gidenler gitti gelenler geldi. Çok güzel yazı yazan yeni arkadaşlarımız var, nostalji yapıp ühürdemektense, yenileri okuyorum.  Yeni süpürgüler iyi süpürürmüş desem şimdi  vay beni süpürge ettin diye kızarlar ama kızmayın canlar, iyi bişi yapıyorsunuz onu demek istiyorum. Süpürge kötü bişi mi ne varsa pislik temizler. Yüreğinize, klavyenize kuvvet.

De, bakıyorum okunma oranları 50 yi aşan çok az. Bunca heves, emek, daha da üzülüyorum. Bir yandan bakıyorsun adam tasavvuf yazıyor, sufi sufi takılıyor, her gün binlerce okunuyor. Vallahi gözümüz yok deyim de yine müritler saldırıya geçmesin.  Ne isterse yazsın, ama fırsat eşitliği  be iki gözüm editörüm. Zaten müritler facebook sayfalarında tavsiye ediyorlar, mürit, yardımcı mürit, stajyer mürit derken tıklar on binleri buluyor. Bir de ayrıca Milliyet Blog facebook sayfasında her gün ilan etmenin bir alemi var mı. Zaten topu topu 3 adet yazı öneriyorsunuz, 1 adeti tasavvuf sufizm.

Yav korkmayın, pazarlanır blog, müritler evelallah yetiyorlar, “helal tık” bunlar! Ama işte, iştesi malum, hevesler kırılıyor, bi tanem editör yardımcım, nur tanesi. Azıcık da yenilere “tık kotası” açalım mı?

Bak Cem kardeş helak oldu burada, tık alacağım diye, blogun dibine çadır kurdu, ona yaz, buna yaz, kağıda yaz, ne istersen, nereye istersen yaz diye, yine olmuyor, yine olmuyor. Yazık değil mi?, Adam öte tarafta şöyle olun, böyle olun diye sufist  emirler yağdırıyor, Cem kardeş burada saçını başını yolacak…misaldi Cem Kardeş, kötü niyetim yok, alınır da şimdi.

Ha bu arada, Filiz nerde yav? :-) eğriydi, doğruydu, edepti, edepsizdi derken bi hareket oluyordu, bir renkti aramızda. Editör aynı fikirde mi bilemeyiz tabii ki -:). Filiz, eyimisen, hoşmusen?

Neyse, pornoyu atlattık, şraakkk -:) editör önerisine de girdi. Bak o zaman sevdim seni yeşil tişörtlü “assistant editor”. The action was great!. Çaakkkk!  

Ayda’yı da özledim. Yine bi dengesi bozulsa da gelse yazsa. Duy beni Ayda, duy!

Hayda hayda di hayda, bu gece barda gönlüm hovarda, yazsın blogcular, oynasın editörler…tık tık da tık tık, illaki de tık.

Bişi değil bütün karizma yerlerde sürünüyor, ben dahil eski blogcuların, hahaha…okunma sayıları şinanay da yavrum şinanay. Tek yol sufizm, adam malı götürüyor -:)  

Nar tanem, nur tanem, editöryam, selam eder, sevgiyle kucaklarım sizi. Sufi sufi takılmayın, racona kulak verin…ahaha asistant editor yerle bir etti biz eskilerin raconunu. Bak sana resimdeki tişörtü alacağım, sözüm söz, bi bedenini fısla -:)   

Yaylar gevşedi, affola…

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bırakın renkler de zevkler de birbirleriyle çatışsın. Ne boylarımız ne huylarımız birbirine benzemiyor zaten. İyiler yazsın, biz yenilere örnek olsun. Ben, blogda, çok mutluyum, çünkü her gün, bir DEĞERLE TANIŞIYORUM. KIBRIS'TAN SELAM VE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM

Göksel47 
 31.05.2012 16:25
Cevap :
Renkler karışmış bir halde yazılıyor işte bişiler:)teşekkürler...sevgiler   01.06.2012 6:52
 

Doğru söze ne denir??? Düşündüren bir yazı Berancım aynı zamanda üslubun da gülümsetti... Önerdim, paylaştım daha yapacak bişey varsa yapayım??? Sevgiler İst.dan...:))

Sema Sener 
 28.05.2012 1:34
Cevap :
Allah razı olsun:)) daha ne olsun...uzun zamandır blog kategorisinde yazmadıydım, bi yayılayım dedim di sadece:)...doğru söz mü bilmem artık ama bildiğim bir şey varsa "net, özü sözü" bir olduğudur. Sevgiler...  28.05.2012 8:36
 

Siz de mi "tık" olayına taktınız Allah aşkına? Israrla beklediğiniz Ayda, "Ben Ümit Culduz'um" başlıklı yazısında (sonra sildi o yazıyı)bazı ipuçları vermişti oysa. Her neyse; şu sıralar klavyem tingildeyip duruyor. Ne dersiniz; ben de yazayım mı, "cinsellik" üzerine? Ama baştan söyleyeyim, tarzım Ayda'nınkinden pek de farklı olmaz! İlk yazı başlığım da "Üflemeyeceksin salak, emeceksin..." mealinden bir şeyler olur!Arızanın üzerine giderim yani! Ben "Savaşma seviş" diyenlerdenim! Ama yazıyı "sevişeceksen de ağzına yüzüne bulaştırmadan seviş" diye bağlarım. Kestane kebap, acele cevap:))

Ümit Culduz  
 27.05.2012 23:40
Cevap :
Yok "tık" olayına takmadım da, "fırsat eşitliğine" taktım:) Yeni yazarlara yer açalım derim, kendilerini geliştirmelerine fırsat tanıyalım. Klavyaniz tingildediği gibi tıngırdar umarım:) yazarsınız bilirim, yeter ki vakit ayırabilin...sevgiler   28.05.2012 8:34
 

Hiç bıkmadan okumaya devam ediyorum. Sevgili Arkadaşım.. Bana Milliyet Blogu sevdirdin.. 2 defa Kalp krizi geçirdim ama inadına hayat "daha dur nereye" dedi. Yetmedi şeker denen bir hastalık çıkıverdi karşımıza, hayat yine daha dur diyor.. Bakalım.. son sürprizi ne olacak. İyi ki seni tanımışım. Umarım göçüp gitmeden görüşmek nasip olur. Sevgiyle kal. Güzel insan.

Mustafa Duzenli 
 27.05.2012 23:11
Cevap :
vay,vay,vay:) hoş gelmişsin, sefalar getirmişsin. Güzel bir sürpriz oldu. Öneclikle çok geçmiş olsun, ama ha dikkat, kilo kontrolü şart. Daha dur nereye göçeceksin, üstünü bırakmak var mı hayatın, bu kadar alacak varken. Gerçekten çok sevindim burada yazmaya başlamana. Yazılarını okudum hemen, hepsi de bilgi dolu, akıl dolu ve tabii ki de çok profesyonel. Milliyet Blog kaliteli bir yazar daha kazandı. Dostluğumuz her daim bakidir. Sevgiler kocaman.   28.05.2012 8:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 485
Toplam yorum
: 2871
Toplam mesaj
: 123
Ort. okunma sayısı
: 2238
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

bir ters, bir düz ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster