Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Geldiğimce Giderim

Unuttum sanıyorken yine düştün geceme
Bölük pürçük can evim y/ittikçe ayamadım
Şah, matın oyununda yine düştün niceme
Şahlanan gelgitlerden uykumu sayamadım!
 
Duydum ki, bizim şehre bayağı alışmışsın
Say ki, seninle sobe! Harı bulmaz ateşin
Gidişimin ardından meczupça dolaşmışsın
Yıprandı bir kez giden çoktur yolu gidişin!
 
Söz söze dokundukça kurak oldu yerimiz
Dağılıp parça, parça burk tuğun ten vaveyla 
Yalvarıp, yakındıkça canı saldı dirimiz
Keskin feryadım figan yığdığın sesti Leyla!
 
Geri gelmekse geldim işe yararmış gibi
Bence kendini yorma bak başta da yazdığım 
Mazimiz izdüşümü kalbi sararmış gibi
Geldiğimce giderim arsız canın üzdüğüm!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..