Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Geldik, kalacağız!...

Geldik, kalacağız!...
 

Kimsin sen hey canlııı!...


Geldik.

Kalacağız.

Her şey daha iyi olacak.

Bizden önce de gelenler vardı.

Gidenler.

Yeniden birileri daha gelecek.

Gidecekler tekrar.

Biz kalacağız.

Bilemiyorum, diyorum kendime.

Sonra dönüp, aslında biliyorum, diyorum.

İnsan mutluluğu bilir.

Hele içindeyken daha iyi bilir.

Bak mesela tam şimdi Şiir yanımda oyun oynuyor. Ohhhhh!....

Bol yıldızlı gece Kos'u düşünüyor.

Mesela ben uzun zamandır "o" manada üşümüyorum.

Herkes yaşamayı deniyor.

Deneye deneye kimi oraya eriyor, kimi de...

Denemeye şehir şehir, insan insan inatla devam!...

Yine denize iniyorum.

Bir kez daha denizden bana doğru çıkıyorum.

Hiç yorulmuyorum.

Hayatımın içinde , taaa içinde svgi olunca....Ohhhh!...

1. Not: Şiir, bir oyun bitince, diğeri başlar, diyor; ben oyun oyun hep bende genç kalırım.

2. Not:

Köşk'ten yeni indim

Şiir ile aşağıya,

aşağıda oyunlar karşıladı bizi,

katıldık,

katıldılar bize

bol yıldızlı gece

bulutsuz mavi gökyüzü;

daha ne ister insan

dünyadan: sevgi sevgi

SEVGİ.

Ş.Y

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..