Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Geldim, burdayım

Her cümlem içinde seni biriktiriyor
Duygularımı, hislerimi işliyor her kelimede ilmik ilmik
Sen bana diyorsun ya!
Sonsuza kadar katlanırsın umarım bana...
Benim amacım sonsuza kadar sana katlanmak değil
Sonsuza kadar seni sevmek bütün benliğimle...
Yüreğimle...
Kapalı kaplılar ardında kaldı sana olan sevdam
Çıkamadı dışarı utandı,
Sıkıldı
Çekindi, korkusundan
Yine terslenirim sandı...
Kalırım tek başıma bu sevda da diye korktu...
Ve aslında gözlerine ilk baktığındaki sevdayı
Söylemekten utandı dudaklarım...
Şimdi söylüyorum sana
Yüreğin yüreğimde bulsun huzuru istersen...
Mutluluğu,
Bıraksın dediğin gibi o kapının önünde gözyaşlarını...
Nefretini, korkularını,
Bıraksın içinde kaldığı yalnızlığı...
Ben buralarda olacağım...
Bir adım kadar yakınında...
Tek bir sözü duymak için bekleyecek kulaklarım
“Geldim buradayım”
İşte o zaman anlayacaksın
Ve ben anlatacağım sonsuza kadar sevmek nedemekmiş diye

yusuf sezgin aybey

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..