Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '10

 
Kategori
Futbol
 

Geldim, gördüm, yenildim

Geldim, gördüm, yenildim
 

Başka ülkelerde transer dönemlerinde bu kadar komedi yaşanır mı bilmiyorum fakat bizde olup biteni izledikçe dehşet komik bir durum çıkıyor ortaya; havanın küresel ısınmanın etkisiyle de iyice ısındığı yaz günlerinde gazetelerin spor sayfalarından fışkırıp kendini ön sayfalara atan transfer haberleri "O geliyor", "Saçlarını bile İstanbul seyircisine özel kazıttı" "Real Madrid' in efsane oyuncusu Türkiye' yi seçti" gibi gibi.

Arkadaş sanırsın ki bu adamlar gelip tek başlarına takımı sırltayacak uzay liginde takıma kupa aldıracaklar. Havaalanında kucaklamak, öpmek için ölümüne koşuşturma, boyunlarına çelenk asma; adamlarda şaşırıyor aslında bu denli kahraman rolunde görülmelerine, sonra gariptir %80' ni başarısızlık yaşıyor havaalanlarında kendi bavullarını kendileri taşıyarak yapayalnız geçip gidiyorlar, kimbilir kendi kendilerine "Hey gidi, ne karşılanmıştım burada be" diye de nostalji yapıyorlardır.

Saygılarımla...

Diğer Blog yazılarım için

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..