Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Geldim ve gidiyorum

Geldim ve gidiyorum
 

Ben Blog kategorisini sevdim. 

Sevemezsin, dediler. 

Blog seni sevmedi, dediler. 

Tavsiye yapanlar oldu. Onlara teşekkür ederim. Hakkıyla eleştirenler oldu. Onlara da teşekkür ederim. Blog’da boş işlerle uğraşıldığını söyleyen oldu. O sayın yazara da teşekkür ederim. 

Blog’u sevme nedeni açıkladım. 

Blog kategorisinde hararetli, hareketli, neşeli, tartışma ve kavga hazır bir durumu vardı. En çok yorum bu kategorideki yazılara yazılıyordu. Gördüğüm özellikler Bog’un özellikleriyle. Laf yetiştirme, hesap sorma, duyuru yapma ve sohbet etme yeriydi. Buraya gelmek ve yerleşmek, bundan önce havayı yoklamak istedim. Heyecanlandım, erken konuştum. Şifreli yorumlar yazıldı. Bunları görünce Sayın Çetinöz’e haksızlık ettiğimi anladım. Birşeyi daha anladım. Adı konmamış ve unvan dağıtımı yapılmamış gruplar varmış. 

Blog, ilan tahtası, reklam panosu gibi. Bunu eleştirsem, bana kızacaklar. Bunları gizli veya açık yapmak normal, eleştirmek anormal. Blog’da her şey var. Bir de Bemim yazılarım olsun. Ama olmaz. 

GÜNCEL’den geldim, gidiyorum. Ama uyumaya. Çünkü Blog’da çok gürültü oluyor. Uykum gelince gideceğim, sonra geleceğim. Sevdiğim yerden temelli gidemem. Ancak tatile giderim. 

Hafta sonuna kadar tatildeyim. 

 
Toplam blog
: 57
: 1028
Kayıt tarihi
: 22.09.10
 
 

40 yaşını çoktan geride bıraktım. İnsan, 40 yaşından sonra azar demiş atalarımız. 40 yaş bende farkl..