Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Gele bahar..

Gele bahar..
 

Gele bahar..


Hüzne dem vuruyorum bu duru sokaklarda  

Korkuyorum bu karanlık yollarda  

Acami bir acizim umudum yok yarınlarda  

Ben meşki özledim  

Ya bahar gelsin ya da baharım..  

 

Tükendiğim kalemin ucu  

Zaman hoyrat azap dolu bu yüreğimin suçu  

Kaçmak çare lakin gitmek zor  

O zaman bahar gelsin ya da baharım.  

 

Şimdi gökyüzü karanlığa belemiş ayazını  

Hararetli bakışları zulum katıyor dahada gecenin  

Olmadı böyle  

Sabır Allah'tan sukunet zamandan  

Gelse ya bahar ya da baharım ....  

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..