Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Geleceğimin bahar kokularını çaldın

Geleceğimin bahar kokularını çaldın
 

En küçük zerremde sen yaşıyorum.


Sevdanın en masum en yalın haliyle sevdim seni.
Ektim kokunu tenime.
Ta ciğerlerime doldu saçlarının sen kokan buseleri
En küçük miktarda bile sen kokuyor tenim.
****

Sevdanın en masum en yalın haliyle sevdim seni.
Döktüm buselerini içime.
Tanımsız tutsaklığındayım şimdi
En küçük zerremde bile sen soluyor ciğerlerim.
****

Sevdanın en masum en yalın haliyle sevdim seni.
Çizdim yüreğime resmini
Tümcelerin yüklemlerine işledim ismini
En küçük noktamda bile sen görüyor gözlerim.
****

Şimdi sen yoksun, sen kokan anılarla yaşıyorum
Renkleri yutan karanlığa sen çiziyorum geceleri
Alfabenin son harfinde seni sana anlatıyorum.
Söyle yüreğimin kanayan yeri, acıtsan da içimi
En küçük zerremde bile sen yaşıyorum içimde...

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..