Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Geleceğimiz için Düşündüklerim

GELECEĞİMİZ İÇİN NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ

Ben

Gün geçtikçe tehlike görüyorum

Geleceğimiz için

 

Ve herkes ne görüyor

Onu merak ediyorum

 

Ben mi yanlış görüyorum

Yoksa çoğunluk mu yanlış görüyor

Bunu merak ediyorum

 

Sokağa çıkmanın

Tehlike saçtığı bir durumda

Kimse kolay kolay sokağa çıkmaz

Herkes evine kapanır kalır

 

Herkesin evine kapanıp kaldığı yerde

Ne tüketim olur ne de üretim

 

Üretimin olmadığı yerde

Başta zaruri giderlerimizi

Nasıl karşılayacağız biz

Diğer giderlerimizi boş verelim

Yiyecek içecek bulamayacağız çoğumuz

Açlık tehlikesi baş gösterecek

 

Bence

Geleceğimiz tehlikeli canlarım

Bu durumdan kurtulmak lazım

Bu tehlikeyi görüp savmalıyız ama nasıl

 

Bence

Tehlikeyi herkesle birlikte Devlet de görecek

 

İnşallah yanılıyorumdur diyorum

Ve her gün

Durmadan ama durmadan

Bu sorunun üzerinde duruyorum

 

Bu arada

Allah’a sığınıp ondan yardım diliyorum

Bu konuda

Bize gerçek anlamda yardımcı olacak olan Allah’tır

 

Ben duamı yapıyor

Dualarımı Allah’a havale ediyorum

 

Allah Bakara Suresinde

“Sıkıntınızı benle paylaşınız

Göreceksiniz

Sizin sıkıntınızı ben gidereceğim

Hem de sizin beklemediğiniz anda

Tam da zamanında” diyor

 

Bu bakımdan

Ben ülkem insanları ve tüm insanlık için

Allah ‘tan yardımlar diliyorum

Bunu herkese öneriyorum canlarım

 

Ve de

Durmadan ben de çözüm arıyorum

Bu korona salgınından nasıl kurtuluruz diye

 

Öncelikli çözüm

Korona virüsüne karşı aşı geliştirmek gerekir

 

Sağlık alanındaki bilim insanlarımızın

Gecelerini gündüzlere katıp

Bunun üzerinde çalışmalarını istiyorum

 

Bu aşı bulunmaz değil canlarım

Korona virüsü ele geliyor ve tanınabiliyor

Tanınan virüs için neden aşı geliştirilmesin ki

 

Ve yine

Korona virüsü bulaşmış insanların da

Bu bağlamda kolayca tedavi olabileceği de

Açık bir gerçek

 

Bana göre devletimiz bu konuda

Çok ciddi çalışmaya girişmeli çözümü bulmalı

 

Ki üzerine düşülüp de çözülemeyen sorun olmaz

Buna bütün benliğimle inanıyorum

 

Herkesin de bunun üzerine düşmesini

Israrla istiyorum

 

Devletimize düşen bu canlarım

Devlete düşen insanları eve kapatıp

Ekonomiyi berbat ettirip

İnsanlığı peri perişan etmek değil

Çözüm bulmaktır

Ben böyle diyorum ve bekliyorum

 

Allah yardımcımız olur inşallah

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..