Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

GELECEĞİMİZE BAKIYORUM

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

 

Sizi bilmem ama

Ben bu gidişle

Geleceğimizi güzel görmüyorum

Ümitsiz miyim derseniz

Hayır

Hiç de ümitsiz değilim

 

Neden

Ümitsiz değilim peki

Şundan

“Kara gün kararıp kalmaz” der

Bir atasözümüz

Ben buna bakıyorum

Asla

Ümitsiz olmuyorum

 

Şöyle canlarım

Kara günleri aydınlatacak olan

Akıl ve mantık yönlendirmesinde

Türk Soyu olarak hepimiz

Gerçek ve samimi birlik olacağız

Yani

Yenilmez güç olacağız

Yenmek isteyenleri yere sereceğiz

Biz bunu

Sevgili Atatürk’ümüzle birlikte

Yaşadık canlarım

Yedi düvele karşı koyduk

Yurdumuzun

İstilasına olanak vermedik

Onları

Kuyruklarını kıvırtarak

Yurdumuzdan defettik

 

Bu zafer

Türk Soyunu şaha kaldırdı

Bütün dünya

Türk soyuna sempati duydu

Dost elini uzattı

 

Ekonomik sıkıntılarımızı

Atatürk’ün

Üstün dehası ile giderdik gitti

Burada

Sevgili Atatürk’ümüzü

Onun

Silah arkadaşlarını

Şehitlerimizi gazilerimizi

Rahmetle anıyorum

 

Günümüze dönersek kardeşlerim

Yapmamız gereken

Birlik beraberlik önerisinde bulunmak

Ailemizden başlayarak

Yakınlarımıza

Yakın uzak çevremize

Bu öneriyi

En can alıcı şekilde yapmalıyız

Kimseyi

Kırmadan

Kızdırmadan

Dövüş kavga çıkarmadan

Şu kötüye gidişatın

Birlik beraberlik içinde önlenebileceğini

Söyleyip durmalıyız

 

İnanın ki

Bu yaklaşım yaygınlaştıkça

Halk bunu kabullenecek

Sonunda

Halkın beğenisi

Siyasi kesimi de etkileyecek

Siyasi kesim de

Birbirlerine el uzatacaklar

Asla

İleri geri konuşup

Birbirlerine yanlış yaklaşmayacaklar

Görüş birliğine varacaklar

 

Onlar da

Halkla beraber yola çıkacaklar

Şu kötü gidişin

Baş göstergesi olan

Döviz rezaletinin önüne geçecekler

 

Özellikle

Halkı döviz peşinde koşmaktan

Vaz geçirecekler

Bunun savaşımını verecekler

 

Halkı

Gerçek ve ülke için çok yararlı

Yatırımlara yönlendirecekler

 

Bunun bir örneği de

Halkçı Karma Ekonomidir

Bu şekilde

Devlet Halk ortaklığı gerçekleşecek

 

Burada

Halk hem sermaye katarak ortak olacak

Hem de

İsterse

İşte çalışarak orada çalışan olacak

 

Bu şu demektir

Halk zararlı ekonomik yaklaşımlarla

Ülke ekonomisine zarar vermeyip

Bilakis

Ekonomik yatırımlarla

Hem kendisine

Hem ülkeye

Çok yararlı katkılarda bulunacak

 

Ülke de

Halkın kendisi de

Ekonomik sıkıntılardan kurtulacak

Rahatlığa erecek

 

Ben

Geleceğimizi

Böyle düzelteceğiz diyorum

Hem de

Büyük inançla canlarım

 

Dilerim

Siz ve halkın geneli

Siyasetçilerimizin tamamı

Ve

Sevgili Devletimiz

Beni duyarlar anlarlar

Ve

Söylediklerimi uygularlar

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..