Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
Okunma Sayısı
596
 

Geleceğin varsa, göreceğin de var ''2012'' yaşa ve gör...

Geleceğin varsa, göreceğin de var ''2012'' yaşa ve gör...
 

2012 Yılı, daha bizi tanımadan, bilmeden, görmeden, hatta utanmadan diyeceğim ama ayıp olacak daha ekmeğini yemediğim yıla...

Bu 2012 yılı da daha önceki yıllar gibi, tutturmuş, ''geliyorum'' diyor!..

Gelirsen gel be kardeşim. Bize ne.

Allah sizi inandırsın efendim, neredeyse artık nene olacağım, doğduğum yıldan bu yana, bir yeni yıl da çıkıp bana hiç sormadı; ''geleyim mi? gelmiyeyim mi?'' diye!

Size sordular mı?

(!)

Bende bir yıl olsun, ne ''gel'' dedim, ne de ''gelme''.a

Ama bu yıl sessiz kalmayacağım.

Neden?

Neden mi soruyorsunuz?

Söyleyeyim!

Daha doğrusu ilk aklıma gelen en çarpıcı olanlarını sıralıyayım:

TÜRKİYE'de 2011 YILINA DAMGASINI VURAN OLAYLAR:

ŞEHİTLERİMİZ (24 ŞEHİT)

VAN DEPREMİ

ŞİKE OPERASYONLARI + RENTİNGLERDE YAPILAN ŞİKELER

(Fenerbahçe' nin şike yapmasına (!) rağmen küme düşürülmemesi!)

GALATASARAY'ın FENERBAHÇE'yi yenmesi! (Bir CİMBOM'lu olarak hala inanamıyorum)

İBRAHİM TATLISES'in vurulması

BEDELLİ ASKERLİK

İLLUMİNATİ (Daha çok da sanal gerginlik olarak tarihe geçti.)

13 yaşında 26 kişinin tecavüzüne uğrayan kız çocuğu için açılan davada mahkeme ''sanıklarla kendi rızasıyla birlikte oldu'' diye karar veriyor, yargıtay da bu kararı onuyor.

(Yüz karası bir haber diye, küçük harflerle yazdım. Aslında altaki başlık geçerli)

13 YAŞINDAKİ BİR KIZ ÇOCUĞUNA 26 AZGIN HAYVAN TECAVÜZ ETTİ.

Bu yıl daha neler olmadı ki kocalarından boşanan onlarca kadın, boşandıkları kocaları tarafından hunharca bıçaklandı ve öldürüldü.

Allah o kocaların belasını versin.

Bu satıra nasıl geldik?

Hah tamam... Şimdi hatırladım; 2012 yılının sorgusuz sualsiz hepimizin hayatına girmek istediğinden bahsediyorduk.

Şimdi; bu 2012 yılı, illa ki de ''geleceğim diye tutturmuş ya!

Valla diyecek bir şey yok.

Madem ki gelmek istiyor, buyursun gelsin.

Bizler, tabii ki buna engel olamayız, insanlara olduğu kadar yıllara da özgürlük var.

Kendi adıma sadece şunu diyebilirim; GELECEĞİN VARSA, GÖRECEĞİNDE VAR. YAŞA VE GÖR!!!

Kendimden bir dörtlükle yazımı sonlandırayım...

YILLAR,

Geçseniz n'olur

Geçmeseniz n'olur

İçimdeki yılları eskitemedikten sonra...

***

MUTLU YILLAR İNSANLIK...

''MELEKLER YÜREĞİNDEN ÖPSÜN 2012''

Sabiha Rana

***

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Beyaz Düşler: www.sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube:  Sabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

BURÇAK YAZICI bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhabalar, Sevgili BLOG arkadaşım SABİHA hanım...! Yeni yıl, yeni yıl hoş geldi, sefalar getirdi bizlere... * Geçen yıl çektiğiniz sıkıntıları ve acıları, * Yaptığınız hataları ve kırgınlıkları, * Hayal kırıklıklarınızı ve rüyalarınızı * Harcadığınız fırsatları, imkanları LÜTFEN UNUTUNUZ...! Çünkü ; * YENİ 2012 YILINIZ KUTLU, MUTLU OLSUN..! * Evet önce sağlık, sonra huzur, zaten arkasından gelir mutluluk, * Siz ne yaparsanız yapın her şey kendiliğinden oluşur, gelişir ve önünüze çıkar. * YİNEDE HAYAT HOŞTUR..! Hepinize sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım..! NECİP KÖNİ - ADANA / TR

Necip Köni - Adana / TR 
 01.01.2012 0:25
 

Bir yıl gelip bir yıl gidecek ve bunlar hep olacak netice mi ömürler geçecek. Önemli olan yıllar geçerken dünyaya bir faydamız oldu mu. Esen kalın...

hssensoz 
 31.12.2011 16:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1988
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4914
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster