Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '13

 
Kategori
Deneme
 

Gelecek günler güzel olacak

Gelecek günler güzel olacak
 

Alıntıdır


Bu Sabah

İpek böcekleri

Tezgâh başında sevgili

Yollarına döşenecek halıyı dokuyorlar.

Mutluluk ilmekleri atıyorlar rengârenk.

Alında hüznüm,

Morunda özlemim,

Yeşilinde sabrım var.

‘’Sabırla koruk helva, dut yaprağı atlas olur’’ derler ya sevgili!

Öyle işte...

Gelecek günler güzel olacak.

Sabrın ayarı ince, meşakkati kalın olsa da

Göze alırım ben.

Her şey olacağına varır varmasına amma

Biliyorum ki sabır ve sebat üretilirse gelecek günler çok daha güzel olur sevgili.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..