Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Gelecek İçin...

 Gelecek İçin!...

Sınıfsız, yaşanır gelecek için… İNSANLAR, İnsan grupları ve toplumlar arasındaki ‘İLİŞKİLERDE’ :  ARAYIP, BULMAK HER ŞEYİ....

İNSAN SINIFLARI: Tarih boyunca karmakarışık ve çok parçalı olmuştur. Konu, insanların birbirleriyle geçinmeleri ve anlayış, eşitlik düşüncesi olacaksa eğer bu da ancak ve ancak toplumculuğa ve grup fikrine uyan kendi aralarında var olan hizipleşmeleri ortadan kaldıracak, bir kaynaşma kültürünün varlığını ve sürekliliğini tesis etmek ve devamını getirmek için: "Birlik, beraberlik, sevecenlik, dayanışma, sevgi, saygı ve benzeri insanlık değerleri ile beden, ruh, zihin, kişilik yapılarını ön yargıdan ve kötülükten arındırılmış herkesin yararına olan yeni ve güncellemiş ve yenilenen sıhhatli, dürüst, paylaşımcı, verimli, açık, hesap verebilir... yani tarihin içinden süzülerek gelen bilgi ve toplumsal hukuk sitemleri başat olmalı, herkes üzerinde mutabık kalmalı ve uygulanmasını talep etmelidir!....”

YAŞAMAK, ÇALIŞMAK, PAYLAŞMAK İSTERDİM, EFENDİM: Bu yüzden size anlattıklarımı günümüze tercüme edersem efendim; Bendeniz savaşların, terörün, kan ve göz yaşının, haksızlıkların, sen, ben, biz, siz kavgalarının, kirli çıkar ilişkilerinin varlığını sürdürmediği bunun yerine çalışmanın hak, alın terinin kutsal, paylaşmanın sevgi olduğu huzur içinde barış dolu bir dünyada yaşamak isterdim. Çünkü dünyada ateşli savaşlar olmazsa ve insanlar kendi uzlaşı içerisinde huzurla geçen kaliteli, sıhhatli, adil bir yaşamı seçerse münferit haller dışında hiçbir insan (gerçekten) acı çekmeyecek ve üzülmeyecektir.

HAYALİNİ KURDUĞUM: Bunun içinde hayal ettiğim, yaşamak istediğim dünyada insanlar birbirlerine saygılı ve hoşgörülü olsun isterdim. Bir toplumda aile içi ilişkilerden başlayarak tüm toplum yapısına ve kurumlara sevgi ve saygı kültürü yerleşir yani yaşça küçükler büyüklerine saygılı, büyük yaştakiler küçüklerine sevgi ile  davranırsa o toplumda yaşayan insanlar büyük ve aşılmaz sorunlarla karşılaşmaz. Aksine insanlar sürekli bir dayanışma içinde olur ve yardımlaşırlar. İnsanlar arasında samimiyet, sevecenlik, empati, anlayış, güven oluşacağı için de hanelerde, toplumda hatta dünyada huzur olur.

SEVDALI AŞIKLAR MİSALİ: Bendeniz aynı zamanda insanların kendisi, doğa ve diğer canlılar ile barışık olduğu bir dünyada yaşamak isterdim. İnsanların doğayı, hayvanları koruduğu ve onlara değer verdiği, onlara zarar vermediği, hoyratça zulüm etmediği güzel bir dünyada yaşamak isterdim. İnsanın özüne, yaşamın büyüsüne ters düşen Kötü, ceberrut, alakasız, beyhude, sıradan hayattan kurtularak, O; hep özlemi çekilen, hayalini kurduğumuz çiçekler, ağaç dalları, yüzleri anne öpücüğü kondurulmuş sevgili çocuklar, masmavi gökyüzü altında güneş açmış gülen rengarenk gözler, ışıldayan parlak yüzler, gün misali belirgin, berrak canlılık ve kadim insan dostlarla birlikte tertemiz atmosferde, yemyeşil yeryüzünde yaşamak, hiç kirletilmemiş durgun, akan sularda şen oyunlar oynamak, koşmak, eğlenmek, mutlu olmak isterdim, efendim.....

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..