Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Geleceksen

Geleceksen...

Okyanusların derinliğine
gömülmeye yaklaşınca,
bu güneş
birazdan... bir perde gerilecek gündüze
Kararan! dağlar...
burda, uyanmaz bahara
sevdiğim...
Umudum...
geleceksen! bulut, ol da gel.

Kış toprağında yatmış!
bir tohum gibi,
burda, uykudadır sevdalar
bir yağmur damlasına hasret
sevdiğim...
umudum...
geleceksen! yağmur, ol da gel

dokunmak istiyorum sana
Karşımda duran! senin hayalin.
ellerim tutmuyor
üşüyorum
sensizim... çaresizim
küsüm yalnızlığıma.
sevdiğim...
umudum...
geleceksen! sevdam, ol da gel.

dur durak bilmez!
sonsuzluğa akar zaman
çılgın bir sel gibi,
hiç bir şeye aldırmadan...
arta kalan...
sadece! yaşanan anlar
soluksuz kaldım.
nefessizim...
sevdiğim...
umudum...
geleceksen! bahar, ol da gel
rüzgâr ol da gel...

(14.nisan.2007/Adana)

Melih Baki

 
Toplam blog
: 52
: 1204
Kayıt tarihi
: 13.11.06
 
 

Adana Yumurtalık ilçesi'ne bağlı Yeşil Köyde doğdu.. İlkokulu doğduğu köyde, Orta, Lise öğrenimin..