Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
Tarih
 

Gelecekten geçmişe mektup: Osmanlı

Gelecekte öyle bir nesil gelecek ki … Soyunu yalanlayacak bilir misiniz ? Osmanlı’yı yücelten şimdiki Türk nesli, 100 yıl kadar sonra onu yalanlamaya karalamaya başlayacak. Düşünemediniz değil mi, ey şanlı Osmanlı halkı ! Olur mu, dediniz belki. Evet, oldu bile. Öyle bir nesil gelecek ki dinini yalanlayacak. Öyle bir nesil gelecek ki, yüzyıllar önce bize bağladığımız, lafımızdan çıkmayan Avrupa’ya boyun eğecekler. Ama elbette onlar bunun farkında olmayacaklar çünkü onlar tarihini yalanlamakla meşguldürler. Elimde olsa da şimdi sizin yanınıza Osmanlı’ya dönüp de bunu engelleyebilsem diyorum. Şimdi ne yapsam boş, bari geçmişte yapayım da Türk halkını bulunduğu gafletten çıkarmaya bir nebze olsun yardım edeyim diyorum…

Hani varya sizin o millet-i sadıka’nız. Varya hani o sadık millet olan Ermenileriniz. Hani Türk olmayıp da Osmanlı’da Türklerden zengin olan o sadık halk. İleride ne yapmayacak ki ? Ama sonra düşünüyorum da onlar yalan da olsa soyunu yüceltmeye çalışırken biz, hiç birşey yapamayacağız. Çünkü biz Avrupa’ya boyun eğdik. Az-çok anladınız herhalde beni. Şu an ben de Osmanlı’da olmayı o kadar çok isterdim ki. Çünkü Türklerin bu manzarası beni çok üzüyor. Şimdi ben, siz geçmişimle gurur duyuyorum ama ya o bizden sonraki gelecek nesil onlar ne yapacak ? Onlar kiminle gurur duyacak ? Kimseyle… Biz bu nesil böyle yaptıkça onlar, sahipsiz kalacaklar. Öylesine acıyorum ki kendimize, Atatürk Türkiye’sinin, şanlı türk milletinin düştüğü duruma öyle acıyorum ki. Arada bir aklıma geliyor “Devlet-i Ebed Müddet” en çok da ona yanıyorum. Ebedi devlet Osmanlı’ya ne oldu diyorum kimi zaman…

 

 
Toplam blog
: 16
: 886
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Sadedir hayatım. Üniversite de bir bitse der dururum. Tıp zaman zaman zorlasa da en zevkli bölüm...