Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '17

 
Kategori
Anılar
 

Gelemedim Kızım

Gelemedim kızım. Bugün aralığın ilk pazarı, insanlar ve hava çok soğuk

2 yıldır Eşimden ayrıyım. Bu pazar Malatya’ya kızımı görmeye gidecektim.
Halası kırmızı arabasıyla bizi götürecekti. Annem saat 10 gibi kaldırdı kalk hazırlan dedi.

Neyse kalktım kahvaltımı yaptım. Sonra işte konuştuklarımız:
Annem : ” Hadi üstünü giy gideceğiz”
Ben       : “Daha Halası gelmemiş; ben tıraş olayım kızım sakal sevmiyor.”
Annem :  “Kardeşin gelmeyecek, biz çarşıya gideceğiz; oradan götürecek.”
Ben       : “Nasıl yani, bu soğukta gelip bizi almayacak mı? “
Annem : “Zaten Malatya’ya götürecek bir de gelip buradan mı alsın.”
Ben       : “Yani şimdi bu doğru bir şey mi?”

Gelemedim kızım. Minnet etmekten bıktım. Üstümde param yok ve hala borçluyum, eziğim. Gelemedim kızım beni özlediğini biliyorum. Ama elimden bir şey gelmez ve ben bu insanları anlamıyorum.

 
Toplam blog
: 16
: 114
Kayıt tarihi
: 31.10.16
 
 

Yaşadığımız hayat, birleşik hayatların bir yansıması. Çok şey iflas etmiş durumda. Ahlak bozulmuş, ..