Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '20

 
Kategori
Şiir
 

GELEMEM

Uzak ufuklara yerleşen

Uzak gölge gözlerini sevdiğim

Kış öğlesinde yakaladın beni

Yosun kokulu sabahlarımın

Efkârlı akşamlarında

Mayısların en güzelini

En çılgınını yaşattın bana.

Ellerimde soğumadan ellerinin izleri

Ver bana o ellerindeki meltemleri

Belki durur bu sonsuz baş dönmeleri

Türkü tutsaklığımın bu en cılız haykırışında

Gözyaşlarımın sıcağından donacak cehennem!

Uzatma ellerini, veremem

Sana ulaşan yollara bir avuç toz niyetine

Serpeceğim kendimi.                             

Gelemem ölesiye bakma gözlerime

Isırma gül dudağını öksüz türkülerimin

Yüzünün bir kıyısından yansıyan aşk

Düşmesin kestane gözlerine

Düşerse öpmesem namerdim.

Yine de uzatma ellerini

Sabahlara bir gelemem

Gelemem, öldüresiye bakma gözlerime.

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..