Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Gelemiyorum

Gelemiyorum
 

Alıntı


Bir zamanlar sabahlara kadar
birbirimizin gözlerinde kaybolduğumuz
gecelerimiz vardı..
Bir zamanlar olur olmaz şeyleri hayal ettiğimiz
düşlerimiz vardı.
Bir zamanlar çocuklar gibi
kahkahalar attığımız
küçücük şeylerle mutlu olduğumuz
günlerimiz vardı..
Uzun yollardan kokunu yollardın bana
sesin gelirdi uzak şehirlerden
Gecikmiş postaları beklerken
Sen çıkardın karşıma en olmadık yerlerde
Rakının en güzelini aynı bardaktan içerdik
Aynı sigarada kalırdı dudaklarımızın izi
Sen dumanında boğulurken
Ben içime çekerdim nefesini.
Saçlarını okşardım
Başını göğsüme yaslardın.
Ezberime alırdım seni hissettirmeden
İçime sığmazdın yaş olur akardın
gözlerimden..
Ayrılığı düşünmekten korkardım
sabahında veda olsa bile..
Çığlıklarımı duymazdın
masum ve huzurlu uyurken
Ve bilmezdin sensizliğin sonum olacağını..
Şimdi uzak diyarlardan aşkımı haykırıyorum sana
Martıların kanatlarında özlemimi yolluyorum
Anılarda tükeniyorum her gece
Gelemiyorum..


 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..