Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '19

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Gelemiyorum

Merhaba bugün size bunu okuyacakların çok iyi bildiği bir problemden bahsedeceğim. Ne mi? Orgazm olamamak... 

İlk ilişkimi 19 yaşındayken yaşadım. Ama o güne dek seks ya da orgazmla ilgili bilgilere sahiptim. Orgazm nedir biliyordum. Kendim öğrenmiştim. Bir gün öyle bir an geldi ki karşımda bir insanla bunu denemeye başladık. Ben hep izlediklerimde ya da kendimleyken olacaklar gibi olur diye düşündüm. Olmadı, zaten acıdan pek fazla bir şey yoktu. Oysa her yerde en başta acır sonra zevk alırsın yazıyordu. Sadece acıyordu ama. Bittiğinde bunun neresinin bu kadar abartıldığını anlayamadım bile. 

Tekrar denedim. Yine olmadı. Bir türlü gelemiyordum. O hep geliyordu ki ortalama 20 -25 dakika sürüyordu, ama gelemiyordum. En başta ona anlattım beraber çözüm bulmaya çalıştık, bulamıyorduk. Ama çok deniyordu. Artık ayıp olmasın diye her kadının en az 1 kere yaptığı o numarayı yaptım. Üstelik bir de inandı. Ama gelemiyordum ve acaba hep böyle mi olacak korkusu beni sarmaya başlamıştı. Üzülmesini istemiyordum onun. Devam eden birlikteliklerimizde de numara yapmaya devam ettim. Kendimleyken her şey çok güzeldi, olması gerektiği gibiydi. Ama onunlayken olmuyordu. Üstelik ilk 3 dakikadan sonra bendeki bütün ıslaklık da gidiyordu. 

Başka bir deneyimim olmadığı için başka bir oalyla karşılaştıramıyordum. Ama bu durum beni üzüyordu. Hala daha çözemedim sıkıntıyı. Nasıl çözülür bilemiyorum.

 
Toplam blog
: 5
: 74
Kayıt tarihi
: 21.06.19
 
 

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz demek isterdim ama tahminimce pek de hoş gelmediniz... Yazılarımda a..