Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Gelen karakış

Gelen karakış
 

yorgunkalemim


Kaç yaz geçti
Kaç sonbahar
Ve kış…
Saymadım
Kaç kez gitti kuşlar
Boş kaldı yuvalar
Hangi mevsimdi
Tanıştığımız gün
Haftanın kaçıncı günüydü
Seni yolcu ettiğim vakit…

Bu sonbahar başka
Zaten hala havalar soğuk
Yağmurlar daha serin
Çok sert esiyor rüzgâr
Seni çok şeyde anıyorum
Belki de mevsim kış
Bilemiyorum…

Daha erken
Gelse ilkbahar diyorum
Önce bir geri gelsin kuşlar
Çiçek açsın yaseminler
Melisalar dökülsün gecelere
Ada çaylarını kurutsam
Semizotu yemeğimi yapsam
Sonbaharın serin akşamında
Üzerime bir battaniye örtsem
Bu kez iki kişilik olsa
Gece yarısı canım çay çekse
İnsem sahile tek başıma
Kapatsam gözlerimi denize karşı
Derin bir nefes alsam
Kulağım çınlasa
Yağmur fırtına kar
Uçuşan kuşlar telaşta
Kuruyan yapraklar yasta
Zaman belli ki sonbahar
Ve geceler soğuk ve ayaz
Bak yine geldi kara kış…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..