Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gelen telefonlara dikkat dolandırılıyoruz

Gelen telefonlara dikkat dolandırılıyoruz
 

Dolandırıcılığın alıp başını gittiği bir dönemdeyiz .Sizlere buradan önlem almanızı en azından dikkatli olmanızı bildirmek istedim .
Bir kaç gün önce, bir arkadaşımdan uyarı maili aldım Bu maili dikkatli bir şekilde okudum .Cep telefonuna gelen bir çağrı sonucu, dolandırıcılık iddiası vardı . Telsim hatlarından, biri sizi arıyor sonra kapatıyor, sizde merak edip geri ararsanız dolandırılıyorsunuz diye ikaz ediyordu. Bu arkadaşın maili aşağıda aynen aktarıyorum

''Benim de basıma bir iş geldi ki sorma...
Telsim numarasından benim numaram caldırılıp kapandı..
Aradığımda, karsımdaki kişi, benim cebimden onun eşinin, cebine ağır sözler içeren bir mesaj geldigini söyledi.
Ben de"Allah Allah ben oyle bir sey yapmam" dediğimde, bu kisiyi beraberce ortaya cıkaralım dedi.
Sonra beni yaklasık 1 saat hatta tuttu, meger beni seks sitelerine yönlendirmisler...
Sonuc: 250.00 YTL.'lik fatura..
Aman, tanımadığınız kimselere geri dönmeyin!!!''

İşte bu maili aldığımdan bugüne kadar , bir hafta geçmişti ki , 24-3-2007 yani bugün sabah saatleri bir telefon geldi. Telefonu açtım; Karşımda telefonda ne konuştuğu belli olmayan, bir erkek sesi duyuyordum Bu arada ''sizi hatta bağlıyorum'' diyen bir kadın sesi duydum

Anlamaya çalışırken, bir başka erkek sesi tekrar konuşmaya başladı. Ben ''beyefendi kimsiniz?'' diye konuşurken, sinirli bir şekilde ''sizden benim telefonuma, devamlı mesajlar geliyor'' demesi ile yüzüne kapadım.Aradan 30 dk geçmeden bu kez başka bir telsim hattından arandım ve kapandı .

Tekrar geri aramadım Aman dikkat bu konuyu hafife almayalım lütfen .. Çok çok önemli. Yoksa oldukça yüklü faturalar gelebilir..Bir bu dolandırıcılık eksikti. Ülkede son yıllarda olan dolandırıcılıklar, hırsızlıklar, kapkaçlardan sonra telefonda hırsızlık ..Bu rezilliğe kim son verecek? bilmiyorum. Ama bir sonu olmalı ..

Hiç bir tarihte bu kadar hırsızlık, dolandırıcılık olmamıştır ..Can yakıyorlar, Nüfus sayımı diye gidip, insan öldürüyorlar Kime neye güveneceğiz? Ben güvenli bir dünyada yaşamak isteyen bir insanım Bu ülkede herkesin can güvenliği ve mal güvenliği parası tehlikede, kaldı ki olumlu düşünmeye çalışan bir insanım..Dikkatli bir kişiliğim var .Ama gelin görün ki, kazancımıza, canımıza, malımıza göz dikip, ortada serbest , serbest dolaşıyorlar Nedir bu? Ne olacak gelecek yıllarda, gerçekten endişeliyim

Ben ise şimdi hangi düşüncemle bunu üzerime çektim? diye düşünüyorum

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..