Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Geleneksel Survivor entrikaları başlasın!

Okey. Acun Ilıcalı'yı sevmeme hakkı diye bir seçenek var (ki ben o hakkı kullanmıyorum mesela) ama Acun Ilıcalı'yı başarılı bulmama gibi bir seçenek yok arkadaşım! Adam yıllardır farklı formatlarla, farklı insanlarla karşımızda ve her işi ayrı olay yaratıyor, her projesi kendini konuşturuyor.

Survivor Ünlüler - Gönüllüler 2014 başladı. Yine kaslı adamlarla, çaçaron kadınlarla dolu ekipler kurulmuş. Belli ki bolca kavga izleyeceğiz, entrikalara şaşıracağız.

İlk bölümden tartışmalar başladı ki bu kısımda şaşıracak bir şey yok, 'enerji' tutmaz, 'elektrik' alamazsın, laf sokarsın cevabını alırsın falan ekranlardan ezberlediğimiz şeyler. Ama. Fakat. İlk bölümden daha tanımadığın adamın arkasından iş çevirmek nedir yahu? Turabi denen gönüllü arkadaş, karşı tarafa geçmesini istediği yarışmacıyı yazarken şöyle buyurdu; 'Hayatta iki şeye dikkat edeceksin. Bir yolda giderken kavşaklara, iki yüzüne gülüp arkandan iş çeviren ...'
Türkçe'yi anadili olarak bilen herkes kavşak kelimesinin ima edilen benzerini bulmuştur zannediyorum?

Bir kağıda 'SAKİN OL ŞAMPİYON!' yazdım, şişeye koydum, şişenin tıpasını tıkadım, birazdan boğaza bırakacağım. Umuyorum akıntı çoktur bu aralar da, çok geçmeden mesajım Turabi'ye varır.

Biz zap yapanlar, Survivor'da ilk bölüm atar yapanların patladığını çok gördük.

Bu arada ünlüler takımına Akın'ın geçmesi çok isabetli oldu, kendisi zaten oyunculuk yapan bir arkadaştır. Yine zap yapan halkımız Deli Saraylı'dan, Adanalı'dan hatırlayacaktır.

Acun'un kurduğu ünlüler takımının 'ün' kısmına da yine bilahare değineceğim. 

 
Toplam blog
: 7
: 132
Kayıt tarihi
: 01.03.14
 
 

İzlemediklerim üzerine bir şeyler?   Televizyon mu? Ha evet evimde bir tane var ama pek i..