Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Gelin ağlaması...

Gelin ağlaması...
 

Gelin misin kız mısın?


Haftalardır izliyorum Müge Anlı'nın programını henüz hala "okumuş yazmış" Muammer Kaygısız ve   kaçırdığı 12 yaşındaki Fatma Uzun'dan haber yok!

Annesi her gün gözyaşı döküyor Fatma için.

Öyle ya... Daha dün bebekti Fatma.

Sütünü  çorbasını içirir,   çorabını anası giydirirdi. 

Geceleri üstünü açarsa Fatma,   üşümesin diye anası beler  beslerdi sevgisiyle...

Ağ eline mor kınalar yakılmadan

On ikisinde "sürüklenerek kaçırılan" Fatma!

Sana sesleniyorum kızım!

Şu "okumuş yazmış" Muammer Kaygısız'a kapılma sakın.

Bu adam sapık!

"On ikisinde ki kız gelin mi olur" de.

Teslim olsun, seni de anana babana getirsin. 

Ağ elime mor kınalar yaktılar

On  ikisinde beni gelin ettiler

Kaynak: Süleyman Uğur

Derleyen notalayan: Nida Tüfekçi'yi de 

"Gelin Ağlaması" Türküsü yüzünden üzmeyelim...

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..