Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '07

 
Kategori
Özel Günler
 

Gelin arabası

Gelin arabası
 

Sabah gün doğumunda, penceremden dışarıdaki temiz havayı solumak için başımı dışarı sarkıttığımda, kapımın önünde gördüğüm gelin arabası, aldı götürdü beni seneler öncesine…

22 Ekim 1978 benim düğün günüm…


…Bir gün öncesinden konuşmuştuk can dostum Muzaffer’le, 64 model tek kapılı, Opel marka arabasını gelin arabası yapacaktık…

Sabah erken saatte buluştuk, programı yapıp önce eşimi kuaföre bıraktık, iki saat sonra almak üzere… Hava yağmur atıştırıyor, arabayı çiçekle süsmek mümkün değil, yağmur çiçekleri söküp atacak. En iyisi kurdele ile süsleyelim dedik. Beşer metre kırmızı, beyaz renkte, on santimetre genişliğinde kurdeleyle, Opel arabamızı süsleyip, bir saatte gelin arabası yaptık. Önüne de bir oyuncak kız bebek yerleştirdik…

Evli olan dostların, Gelin arabalarını süslerken, eşlerini gelin elbisesiyle kuaförden alırken, yaşadıkları mutluluğu heyecanı çok iyi anlayabiliyorum…

Bekar dostlarımın da aynı heyecanı ve mutluluğu, hayırlı bir eş seçimiyle yaşamalarını temenni ediyorum…

Sevgilerim, sağlıklı günler.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..