Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Gelin Kaynana atışması- 2-

Gelin Kaynana atışması- 2-
 

Hoş geldin evime güzel gelinim

Bakışınla gönlümüze  girdin

Senin için düzenledim evimi

Sefa geldin gelinim huzur getirdin     

 

Başımı koydum yolunuza

Verdim elimi kolunuza

Sevgiyi sundun sen yoluma

Gönlüme huzuru verdin kaynanam

 

Tut kaynananın elini    

Boş yere etme yemini

El görürse açığını verme elin kirini

Sefa geldin gelinim huzur getirdin

 

Güller gibi kokan kaynanam

Sensin hem kaynanam hem anam

Derdim olursa ben sana yanam

Gönlüme huzuru verdin kaynanam

 

Mani maniyi açar gelini olan nurlar saçar

Güzel gelin kaynanasına gülücükle bakar

Güzel gelinim benim gönlüm seninle açar

Sefa geldin gelinim huzur getirdin

 

Gönülde merhamet olmazsa gözler yaşarmaz

Kaynanası olmayan gelin gelinliğin güzelliğini yaşamaz

Sensiz evim yangın yeri mutluluklar evime dolmaz

Gönlüme huzuru verdin kaynanam

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..