Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Gelin kaynana ilişkisi

Gelin kaynana ilişkisi
 

O: Gelin-kaynana ilişkisi nedir?

Ben: Gelin damadın eşi, damat kaynananın oğludur.

O: Ne oldu? Sanki bana denklem mi söylüyorsun?

Ben: Tam bir denklemdir. X ve Y mutlaka eşit olmadır. Başka türlü sorunu çözemezsin.

O: Yani X: Kaynana Y:Gelin // Damat denkleminden huzur ve barış mı çıkıyor?

Ben: Aynen öyledir. Gelin ve kaynana eşit olacaktır. Birinin fazla olması dengeyi bozar. Balans ayarı yapmak uzun yıllarını alabilir.

O: Gelinlerin şikayeti nedir?

Ben: Oğlunu hala kendi kontrolünde zanneder. Çok fazla konuşmasıdır.

O: Anladım. Örnekleye bilir misin?

Ben: İstanbul’da yaşayan yaşlı kadın bir gün doktora gitti. Dilini muayene ettirmek istiyordu. Doktor muayene ettikten sonra şöyle konuştu:

-Hanım efendi! sizin diliniz pas tutmuş.

Kadın heyecanla açıklama yapmış:

-Gelinimle küsüm. Beş gündür konuşamıyoruz.


O: Dostum her şeyi anladım.

Ben: Gelin kaynana ikilisine sükunet tavsiye ediyorum.
Saygılarımla

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..