Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

Gelin PKK'yı tartışalım

Gelin PKK'yı tartışalım
 

Ey canlar gelin sizinle PKK’yı tartışalım

PKK doğru mu eğri mi onu konuşalım

Özellikle Kürt kardeşlerim girsinler isterim bu tartışmaya

Öyle ya bu konu onları ilgilendiriyor daha çok

PKK niçin kuruldu

Nasıl kuruldu

Kimler kurdu

Abdullah Öcalan bu kuruluşta nasıl görev aldı

Abdullah Öcalan etnik yapı olarak Kürt mü acaba

PKK kurucularının arkasında kimler var

CİA ne derece etkin

MİT ne şekilde bu işe karıştı ya da karışmadı mı ki

Siyonizm’in bu işteki rolü ne acaba

İsrail ne derece bu işe bulaştı

Bu ve bunun gibi sorularla başlayalım tartışmaya

Bir kere ben bu işe neden karışıyorum onu açıklayayım önce

Ben bu işe şundan karışıyorum açıkça ben bir öğretmenim

Ve doğal olarak insanları çok seviyorum

Onların ölmesini istemiyorum

Bu PKK saflarındaki gençler olsun

Asker ya da polis ya da sivil kesimden olsun fark etmez benim için

Ben şunu biliyor ve şunu söylüyorum

İnsanların en temel gereksinimi yaşama gereksinimidir

Her insan öncelikle yaşamak ister bilim bunu böyle saptamıştır

Onun için de en kutsal değerler için bile ölmeyi öldürmeyi

Doğru bulmuyorum

Benim için tek kutsal eylem insanı yaşatmaktır

Bu bağlamda şunu diyorum

PKK insan öldürerek çok yanlış yapıyor

Hele bunu 21. Asırda hala sürdürerek bu yanlışı katlayarak yapıyor

Ben şunu söylüyorum

PKK daha başta gizli amacını açıkça söylemeliydi söylemedi

Güya Kürt Halkının özgürlüğü için yola çıkmış gibi davranışlar gösterdi

Ben buna inanmıyorum

Çünkü özgürlüğünü istediği insanları barbarca öldürdü PKK

Bugün için öldürdüğü 50 bin insanın 0/090 ‘anı Kürt

Bu olacak bir şey mi şimdi

Şunu da belirtelim o zaman PKK’yı CİA kurdurdu

PKK kurulurken MİT aracı oldu neden aracı oldu MİT peki

Şundan oldu MİT, CİA ile içli dışlı bir yapıda

Kuruluş aşamasında finansmanını CİA karşılamıştır MİT’in

Ayrıca MİT bu konuda kandırılmıştır da

Şöyle, PKK sol bir kuruluş olarak kuruluyor

Amacının da gelenekçi Kürtleri değiştirip düzene bağlı kılmak olduğu söyleniyor

Özellikle MİT mensuplarına onlar da inanıyorlar bu yalana

Öyle ki Abdullah Öcalan’ın Suriye’ye kaçmasını bile sağlıyor MİT

Bunları Kemal Burkay söylüyor

Ben bu oyunun Kürtler için çok kötü bir oyun olduğunu söylüyorum

PKK aslında Siyonizm’in  “arz-ı mevt” ülküsünün gerçekleşmesi için

Bir piyon olarak kullanılmaktadır da

Asıl amaç, Nil’den Fırat’a kadar bölgenin İsrail’in eline geçmesidir

Siyonizm salt bunun için kurulmuştur canlarım

Bunu Kürt kardeşlerim bilsin isterim

Abdullah Öcalan’ın etnik kökenine gelince

Anası Türk bir kere babası ise Ermeni

Abdullah Öcalan Kürt değil yani

Kürtler Kürt olmayan birisinin önderliğinde Kürtçülük yapmaya zorlanıyorlar

Bir bakıma doğru bir şey mi şimdi bu

Ben bu tartışma konusunun burada bitmeyeceğini biliyorum

Bu konu açıkça tartışılmalı ve ak saç kara saç ortaya dökülmeli iyice

Özellikle Kürt kardeşlerim bu konuyu iyisiyle kötüsüyle anlamalılar

Tartışılmayan hiçbir konu etraflı şekilde anlaşılmaz

Anlaşılmayan bir konunun da peşinden koşulmaz ayıp bir şey olur bu canlarım

Gönlüm istiyor ki devlet bu tartışmayı teşvik etsin

Kaynakları bassın halka dağıtsın halk da okusun anlasın

Gerekli gördükleri yanlışları da onlar söylesinler

PKK yöneticileri de kanımca halkı kandıramayacaklarını anlarlar

Ve bu yoldan dönerler

Son sözüm şu, gelin bu konuya olumlu yaklaşalım düşündüklerimizi

Bildiklerimizi korkmadan söyleyelim

İşi doğru kılalım

21. yüzyılda bu tür şer oyunlarının peşini bırakalım

Tam demokratik Türkiye’yi kuralım ve onun gölgesinde

Kardeşçe ve sağlıklı şekilde yaşayalım

Saygı sevgi sağlık ve mutluluk dileklerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..