Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gelin tacı

Gelin tacı
 

bu son şarkıdan bir sonraki..


Ben giyiniktim
o çıplaktı
ahtapot gibi dolamıştı kollarını..
aitlikti istediği
sahipsiz bedenimde..
yalnızlığına kuytu arıyordu
üşümeyeceği,
oysa dört yanı açık mağaraydı
girdiği,
çatısı var duvarları yoktu..

ben giyiniktim
o çıplaktı..
halbuki
ben herşeyimden arınmış
o tüm isteriklerini giyinmişti..
ahtapot gibiydi
tir tir titrektim
aitsizliğine hırçınlaştıkça
suçlu sahipsizliğime
kollarını geçirdi jilet gibi..
o, bulamamıştı
ben, temelli kaybolmuştum..

ben giyiniktim
o çıplaktı
uyanmıştım

o giyinikti
ben "çıldırçıplak"tım..





 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..