Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Gelincik Çiçeği

Gelincik çiçekleri gönlümün hüzünleri,
Ben gelincik çiçeklerini çok sevdim.
Dokundum mu? Hemen solan.
Koparıldığında boynunu büken.
Ben gelincik çiçeklerini çok sevdim.
Benim gibi yüreği yaralı...
Özgürce dans edişini sevdim.
Başak tarlalarında..........
Rüzgarla savurup doğaya dağılışını
Sevdim...
İnsana benzediği için sevdim.
Gelincik insan ömrü gibidir.
Dünü vardır yaşanmış...
Bu günü vardır yaşıyor.
Özgürce tutsaklığa inat
Ama.....
Yarını belli değil işte.
Gelin çiçeklerini sevdim.
Dokunulduğunda dağıldığı için sevdim.
Dokunulduğunda öldüğü için sevdim... 

16.01.2011 Gülseren Akdaş 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..