Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Mizah
 

Gelinlerim Fenerbahçeli olmalı!

Gelinlerim Fenerbahçeli olmalı!
 

Dünür kızımı istemeye geldiği zaman sormuştum!

“Oğlunuz hangi takımın taraftarı?”

Bir de sevinerek söylediler!

“Beşiktaş!”

İyi dedim içimden tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş!

“Tamam! Kısmetse olur!”

“Niye sormuştun Ahmet Bey?”

“Fenerbahçeliyse vermeyecektim!”

“Yok yahu! Niye?”

“Evet! Bir Fenerlinin başına bela etmek istemezdim kızımı! Acırdım! Kendisi CimBomludur da!”

“Yenge de Cimbomluymuş duyduğumuza göre!”

“ Anla işte! “

Çocuklara da tembih ettim!

“Bakın evlatlarım. Tek vasiyetim var sizlere. Fenerli hariç bu eve gelin istemem! Geleni de geri gönderirim ha!”

Bir tek Ertuğrul Ata ters konuştu!

“Annemi alırken iyiydi baba!”

“Susturun şunu!” Dedim diğerlerine!

“Babam doğru diyor!” Dediler!

Zaten hemen ertesi günü Ali gitti Fenerium’a, Ertuğrul’a bir tane Fener forması aldı! Resmini görmüşsünüzdür.

Tüm bunlar neslimin bozulmaması için!

Düşünün ki fanatik bir CimBomlu gelin geldi bize! Ya da Kara Kartallı! Allahım yazdıysa bozsun! Evde dirlik düzen kalmaz!

Annem de CimBomluydu rahmetli! Bir Trabzonu tutardı bir Cim Bomu! Aydın Feneri yenmişti bir zamanlar , baktım seviniyor!

“Sana ne oluyor anne? Senin de ne olduğun belli değil ha!”

“Feneri kim yenerse onunlayım!”

Babama kızardım!

“Ah baba ah! Karı terbiyesi verememiş ki! Konuştu mu çakacaksın ağzına ki bir daha konuşamayacak!”

Gittikçe nesil bozuluyor! Ben yapamadım bu konuştuğumu! Ya da annem inadına bana buldu hanımı!

O da durmadan sorar.

“Ne oldu Fenerin maçı?”

“Bilmiyorum hanım!”

“Neşen yok da!”

“Daha niye soruyorsun? Ulan Kocaelinden beş tane ben mi yedim? Onu niye sormuyorsun?”

Böyle tartışmalar olmasın diyorum evde! Gülerken beraber, ağlarken beraber ağlasınlar!

Daha doğrusu ağlamasınlar!

Anlayın işte!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..