Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Gelinlerin en güzeliyle bin kere daha evlenmek…

” Şu tepedeki kutuda ne vardı, indir bakalım bi ” , cümlesinin bizi geçmişin en tatlı hatıralarına dalıp götüreceğini kim tahmin ederdi ki … Yıl 2003 davullu zurnalı bir köy düğünü … Bende jilet gibi damatlıklar – şimdilerde içine sığamadığımı belirtmeliyim, ahh kör olmayasıca yıllar – eşimde de yazımın konusu olan tarihi filimlerden fırlamış kıyafetleri andıran inanılmaz gösterişli ipekli tüllü gelinliği…

 

\

Kendim rezil olmamak için en gizli yerlere saklamak isterdim damatlıklarımı, şu kilom alıp başını gittiği için.. Ama iyiki bakmışız o kutuya ve çıkarmışız eşimin o kar beyazı güzeller güzeli gelinliğini… Onu en mutlu eden şey de göbekte biraz zorlansa da hala içine rahatça girebiliyor olması..

Sanki sadece giydiği bir gelinlik değil , ilk gençliğinin o taptaze ruhu da üzerinde şimdi… İlk görüşte aşkın pırıltılarını gözlerinden okuya biliyorum … Hala göz alıcı tazeliği ve güzelliği ile gülümsüyor o sapa sağlam duran gelinliğin içinde… Belki de sağlam olan gelinlik değil.. Yılların eskitemediği aşk dolu ruhu ve tutkulu ama bir o kadarda şirin gülümsemesi…

Şöööyle bir düşündüm… ” Yaş 35 yolun yarısı, Dante gibi ortasındayız ömrün ” şiirini geçeli 3 yıl olmuş bende… Ama hala kendimi üniversite çağlarındaki bir gencin yaşama arzusunu hissettiği gibi hissediyorum…

Sevgili eşimde de aynı enerjiyi gördüm… O gelinliğin içinde çocuklar gibi neşeli ve tutkulu öyle bir dans edişi vardı ki , insanın bir kere değil bin kere daha evlenesi geliyor hayat katığımla… İyi ki varsın ve yanımdasın diyorum ve fotoğraflarla ölümsüzleştiriyorum sevgili yavrumu…

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..