Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Gelip sar beni güldür yüzümü

Gelip sar beni güldür yüzümü
 

Dertler derya olmuş dinmek bilmez
Seneler akar olmuş durmak bilmez
Şu yürek yangınım sönmek bilmez
Gelip sar beni, güldür yüzümü

Hayır yok, arkadaştan, dosttan
Tek bir neşe vardır, o da yardan
Gözlerim akar durur o sazdan
Gelip sar beni, güldür yüzümü

Sen de gidersen ne olur halim
Seneler geçer de kalmaz mecalim
Son sözüm budur deme yarim
Gelip sar beni, güldür yüzümü

İstemezsen okşama beni, bakma yüzüme
Ama sakın atma beni kanıp da eller yüzüne
Sen gittin de saplandı ağrılar gönlüme
Gelip sar beni, güldür yüzümü

Günlerim kısalır geceler yerinde sayar
Sen gelmeden gülmez yüzüme bahar
Dar günümde bir anam ağlar
Gelip sar beni, güldür yüzümü

Bir duadır dilimde senin şarkın
En büyüğüdür kalbimde sevdan, aşkın
Geri gelir dedim de yanıldı bahtım
Gel sar beni, güldür yüzümü

Aşık der ki giden gelir bırakmaz
Sen olmadan gecelerim gün olmaz
Doğmaz güneş, beni toprak paklamaz
Gelip sar beni, güldür yüzümü

28.09.2008 11:27

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..