Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '21

 
Kategori
Edebiyat
 

Gelir İdaresi Şefi Gülhan

Marifet iltifata tabidir.

Maliye Gelir İdaresinde icra-takip şefi idi Gülhan Bakar.

Görev yeri Kdz.Ereğli Vergi Dairesi idi.

Ben de aynı serviste memurdum.

Bir de Nuray Açıksöz arkadaşım vardı memur olarak.

İcra memurları ve tahsildar da vardı.

Çalışmamız karşılıklı saygı ve sevgi çerçevesinde idi.

Performansımız da çok iyi idi.

6183 sayılı A.A.T.U.H.K nun uygulanması görevimizdi.

Bölümümüz kovuşturma bölümüydü.

Gülhan şef mevzuaatta çok iyi, çalışmasında gayretli.

Servis yönetiminde başarılı, memur ilişkilerinde güler yüzlü ve sevecen idi.

Görevinin hakkını veren bir şefti. Borçlu mükelleflerin neredeyse çoğunun hesap numaralarını ezbere bilirdi.

Daire içinde, karşı kısımda tahakkuk servisi bulunuyordu.

Mükelleflerin genellikle işi bu servise düşüyordu.

Borçlu mükellefleri de ismen tanıyor, tahakkuk servisine işi için gelen borçlu mükellefe ismen seslenir, 'işin bitince bana uğra' derdi.

Öğlen yemeğini sefer tasları ile evinden getirir, herkesi buyur ederdi.

Yine bir gün öğle yemeğinde sefer taslarını açmış, birinde sarı bulgur pilavı görünüyordu.

Ben de bulgur pilavını çok sevdiğimden gözlerim pilava takılmıştı.

Benim evim yakında idi. Öğlenleri yemek için eve giderdim.

Benim baktığımı farkedince 'Kaya gel!' dedi.

Hemen masamdan kalktım, yemeğe oturdum.

Sarı bulgur pilavından bir kaşık aldım. Yağında bir acılık tadı aldım.

Tabi söylemedim. Bir kaç kaşık aldıktan sonra teşekkür edip ayrıldım.

Gülhan şef şimdi emeklilik hayatını yaşıyor.

Tv izliyordum. Ünlü bir program yapımcısının yanında gördüm.

Beraber program yapıyorlardı. Yemek ve el  örgü işlerinde marifetliydi.

Emeki olduktan sonra resim yapmaya da başlamış.

Tablolarını Kdz.Ereğli Kültür Sitesinde sergi de açmıştı.

Tablolarını video çekiminde gördüm, çok beğenmiştim.

Eşi de Erdemir emeklisi formendi 

İki erkek çocuğu vardı, artık evlenmişler yuvalarını kurmuşlar.

Gülhan Bakar maliye emeklisi olarak Kdz.Ereğli'de yaşam sürdürüyor.

Kendisine ömür boyu sağlıklı huzurlu bir yaşam diliyorum.

27.02.2021

Düzce

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..