Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Dostluk
 

Gelir misin ?

Seni çağırsam, tüm dünyaya haykırarak seslensem gelir misin. Yoksa sen de mi beni duymazdan geleceksin. Günler geçiyor. Artık çok yoruldum. Beklemek ne kadar zor biliyormusun? Sensiz olmak ve seni hissedememek inan çok zor. Bu kalp senin için atıyor. Yılmadan, bıkmadan ve asla senden vaz geçmeden sadece ve sadece senin için. Her attığında senin adını anıyor. Sana sesleniyor. Uzatma yeter artık bir gün bu kalbimde yorulacak.

Engin deryalara dalarken gözüm hep seni arıyor. Yüzünü hiç görmedim. Ama hayal etmeye çalışıyorum. Fakat nafile hafızam seninle ilgili hiç bir ayrıntıyı hatırlamıyor. Hani bir an olsun silikte olsa o güzel yüzünü anımsamak isterdim. Fakat o akşam üstü yakamozun yansıması beni aldatıyor.

Ay yüzlüm diyesim geliyor. Ama biliyorum ki senin yüzün Ay'dan bile güzel, Gül yüzlüm ama biliyorum ki senin güzelliğin Gül gibi geçici değil. Nasıl anlatsam bilemiyorum. Ey güzel sevgilim güzelliğinle beni sana aşık eden sevgilim nerdesin nerelerdesin? Sesini bile olsa duymak isterim. Kalemim ve parmaklarım yavaş yavaş tükenmeye başladı.

Artık yazılarımla kaldım. Seni anlatan ve sadece sana adanmış bu satırlar artık senin özleminle karşımda mıh gibi duruyor. Sana ne yazacağımı bile bilemez oldum. Ve satırlarımı yarım bırakıp senin gelmeni bekliyorum. İnanıyorum ki sen gelince bu yazılar artık daha güzel olacak ve seninle nice aşkı ve sevgiliyi yazılara dökecek. Seni bekliyorum ve artık gel...
 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..