Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Gelişin kadar

Gelişin kadar
 

Umutlarımın tükendiği...
Gülmeye hasret kaldığım anlarda,
Ölümün dahi hafif geldiği zamanlarda.
Hayatıma bir ışık, bir renk olmuştun..
Gelişin kadar gidişin güzel olsun..
Sevgi nedir? Bilir misin..
Dostluk nedir? Bilir misin..
Ya kardeşlik nedir? Bilir misin..
Bana bunların cevabını verebilir misin..
Gelişin kadar gidişin güzel olsun CANN..
Tesadüflere inanmıyorum..
Herşey ALLAH'tandır diyorum..
Seninle tanışmamızda..
ALLAH'ın lutfudur biliyorum..
Gelişin kadar gidişin güzel olsun CANN..
Yalan yok, riya yoktur bende..
Kardeşim gibi sevdim senide..
Acısıyla, tatlısıyla ..
Gelişin kadar gidişin güzel olsun CANN..
Hayat süprizlerle dolu..
Bugün var, yarın yok insanoğlu..
Nezaman, nerde, nasıl bilinmez...
Hakkım yok sende..
Hakkın var bende...
Hakkını helal et..
GELİŞİN KADAR GİDİŞİN GÜZEL OLSUN CANN...

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..