Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

Gelişinden belliydi

Gelişinden belliydi
 

Hani kimileri için yüzünde meymenet yok deriz.Gerçektende insanın nasıl biri olduğunu yüzü az çok ele verir. Kalbi iyilik dolu bir insanın yüzüde aydınlıktır, kalbinde kötülük dolu olan insanında içinin karası yüzüne vurur. Aslında yüzüne bakıpta yanıldığımız insanlar çoktur, ama eninde sonunda kendini belli eder. Konunun girişine bakınca yine kimin bacağından tutacaksın diyeceksiniz. Yooo öyle bir niyetim yok, ben bazı bu meymenetsiz insanları öbür taraftaki yüce divana sevk ettim. Şimdilik bu dünyada rahat rahat devam etsinler orda kaçışları olamayacak.                                                                                                          

Ben bu içinde bulunduğumuz yılı kast etmiştim. 2014 yılı gelişinden belliydi, bir kasırga, boranla geldi öylede geçti gitti. Kimilerine mululuk, kimilerine mutsuzluk getirdi. Gidişine sevinmiyorum desem yalan söylemiş olurum, seviniyorum. Gelen gideni aratır deselerde ben umutlarımı kaybetmek istemiyorum. Yeni yılın, yurdumuzun çoğu yerinde karla geleceği söyleniyor, kar; beyaz olduğu için belki diyorum yurdum bembeyaz günlere kucak açar. Beyaz saflığı, temizliği simgeler, üzerinde en ufak bir lekeyi belli eder. Beyazı taşımak zordur, özen ve itina ister. Kirlenmesin diye pür dikkat kesilirsin. Bende bu yeni yılın ülkemizde bembeyaz günler getirmesini ve kirletilmeden de korunmasını istiyorum. Millet olarak buna çok ihtiyacımız var. Seçtiğimiz bir demet seçilmiş büyüklerimizin de aynı özeni ve itinayı göstermelerini bekliyorum.                                                                                                                                                                            2015'in bütün vatandaşlarımıza  tabi ilk önce bana ve aileme sağlık,mutluluk, huzur getirmesini dilerken yeni yılınızın ve hayallerinizin gerçekleşmesini temenni eder, yeni yılınız şimdiden kutlu olsun diyorum.

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..