Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gelişmişlik Adalete Koşutdur

Evet
Evet canlarım evet
Gelişmişlik
Tamamen adalete koşutludur
Adalet
Ne derece ileri gitmişse
Ülke gelişmişliği de
Ona koşut olarak ileri gitmiştir
Çünkü canlarım
İleri derece gelişmişlik
Yeni hak ve ödevler yaratır                                              
Bu
Hak ve ödevlerin doğru işlemesi
Tamamen
İleri hukuk yapılanmasıyla görecelidir
İleri hukuk
İleri gelişme
Bu ikili ayrılmaz ikilidir
Bugün için
Dış sermayenin gelmeyişi
Hukuk noksanlığındandır
Hukukta
Keyfilik egemen görünüyor
Değilse bile görüntü bu canlarım
Sağlam ve ileri hukuk
İç ve dış yapılanmanın teşvikçisidir
Bunu
Böyle bilip gereğini yapmalı devletimiz
Öyle ki
Hukuk konusunda haksızlık iddia edenler
Avrupa insan hakları mahkemelerine
Koşulsuz başvurabilmeliler
Herkes
Kim olursa olsun
Hiçbir
Hiç ama hiçbir koşul beklemeden
Derhal
Avrupa İnsan Hakları Mahkemesine
Gidip haklarını orada arayabilmeliler
Çağdaş devlet budur
Gelişmiş devlet budur
Tam demokrat devlet budur
Hukukun üstünlüğünü kabul eden devlet budur
Ben ısrarla
Hukukun üstünlüğüne yönelinilmesini istiyorum
Ve de bekleyip duruyorum
Muhalefetin
Öncelikle bunu anlatmalı halka
Sonra da halkla birlikte
İktidar partisini bu çizgiye çekebilmelidir
Yani canlarım
Demokrasimizi
Çoğunlukçuluktan ayırıp çoğulcu yapmalıyız
Herkesin
Yasalar önünde eşit haklara sahip olmasını
Gerçekleştirmeliyiz
Ben bugün
Bu seçkinliği ne yazık ki göremiyorum
Bunun için bunları söz konusu yapıyorum

Gelin muhalefet partileri
Boş şeylerle uğraşmayı bırakın
İktidarı hukukun üstünlüğüne gitmeye zorlayın
Halkla bir olun
Halk için bu kazanımı adinin

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..