Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Gelme dur

Gelme dur
 

Bilmiyorum hangi şaşkın buluttan damladın ellerime
Gözyaşımın arkadaşıdır ezelden bütün yağmur taneleri
Yoksa özledin de gerimi döndün özleyen gözlerime
Kimden duyupda geldin,bendeki bu yağmurlu sevmeleri

Üzgünüm pencerem açık kalmış ben ağlıyorken
Belki bir damlacık umut sızar diye aralamıştım
Sen yolunu şaşıran umutmusun yoksa dolaşıyorken
Ben sen gibi bir taze bahar ısmarlamamıştım

Ciğerime ağır gelir çiçek kokan çiğ tanesi bakışların
Çek güneşini benden ne olur ürkmesin üşümelerim
Kıyma sessizliğime dilsizim konuşmaya korkarım
Yarınlara yalnızlık sözü vermişim ben nasıl dönerim

Gelme dur durduğun yarde uyandırma yorgun düşlerimi
Göğsümde uyutmuşum ben masalları bile ninnilerle
Başka masallar getirme yurduma bozma ezberlerimi
Ben unutmuşum en son neredeydim sus, yerimi söyleme

 

Sen cansın civansın can dökme kabrimin üstüne
Bir daha tattırma cesedime ölmeleri ölme benimle
Kırgınım  ben gelmiş geçmiş zamanların hepsine
Yeni baştan boğulmayayım sığlarda hemde seninle


 

 

                                                                                                 

               

 

 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..