Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Gelmedin bekliyorum

Gelmedin bekliyorum
 

Gelmedin bekliyorum umudum salıncakta.
Hep seni özlemekten sebebim ağlamakta.

Kim bilir hangi dalda kurudu kaldı gülüm.
Saymadım kaç gecede pusuya yattı ölüm.

Ne şarkılar anladı ne sabahlar derdimden.
Tüle sarılı gönlüm gülmüyor ki kederden.

Mektupların dilinde sözde sevmiştin beni.
Verdiğin selamlarda gözde kalmıştın hani?

Bir ben miyim yanılan? Niceleri kahırda
Ahtım köşkünde viran sabırları yağmurda.

Bunca yıllardan sonra elim boş mu kalacak?
Güven saçaklarına intizar mı konacak?

Gel de sobele artık bulunmaya saklandım.
Işıkları yak hadi ! kaybolmaya başladım.

9.8.2007

Gülden Işık

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..