Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Gelmedin yar gelmedin!

Gelmedin yar gelmedin!
 

Resim: Alıntı


Hotmailime ekledim

Gelir diye bekledim

Zamparaları def edip

Çakalları hackledim

...

Amcanlar, halanlar, dayınlar geldi

Dünür, elti, görümce, kayınlar geldi

Cami avlusundan bilfiil kayyumlar geldi

Gelmedin yar! gelmedin.

...

Geleceğin yollara çiçekler ektim

Yetmedi üstüne parfümler döktüm

Gözcüler, süvariler, melekler diktim

Gelmedin yar! gelmedin.

...

Yunuslar, Emreler, Ozanlar geldi

Hititler, Likyalılar, Zozanlar geldi

Başı karlı dağlar, fizanlar geldi

Gelmedin yar! gelmedin.

...

Kâh el açıp sema’ ya dualar ettim

Kâh zil takıp zurnaya, kafayı çektim

Yetmedi Bill Gates’e küfürler ettim

Gelmedin yar! gelmedin.

...

Bonuslar, puanlar, ticketler geldi

Sarkıtlar, dikitler, yatıklar geldi

Lülülülü ederek ekipler geldi

Gelmedin yar! gelmedin.

...

Gözüm, göynüm, çeperim, nutkum tutuldu

Belim, bıkınım, sol yanım, ufkum tutuldu

Yemedim, içmedim yar, aklım tutuldu

Gelmedin yar! gelmedin.

...

/Afatlara gelesi yar!

Şimdi oldun mu bahtiyar?/

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..