Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Gelmesen gelme

Gelmesen gelme
 

Ben hep bekledim gelirsin diye,

Açılacak kapım,

Tutulacak dilim şaşkınlıktan,

Unutacağım ismini bir an.

Yazdığım konuşma metni,

Silinecek avuçlarımda

Defalarca ezberlemiştim oysa.

Ben, bir sabah çıkıp gelirsin diye

İzmir otobüsüyle,

Tam da evimizin yanı başından geçen yola

Sağtarafımda,

Bakıp duruyorum,

Gece de olsa açık pencerem,

Olur da kilitli kalır demir kapı

Taşatarsın diye yukarı.

Ben, hep seni bekledim cici kız

Ama sen ısrarlısın gelmemekte

Ve galiba, adın cici kız dilimde

Acının tarifi olacak belki de.

Gelmesen de

Ben hep bekleyeceğim penceremin ucunda.

Alışkanlık yaptı belki de

Ama olsun.

Saklayıp, hapsettiğim kalbini hücremde

Vermeyeceğim geriye,

Gelmesen gelme.

Şair Yazar Kemal ALKAN

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..