Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Gelmeyen sevgiliye son sözler

Sevgili
Cümlelerime başlarken dilimi yormak istemiyorum.
Neden mi?
Çünkü ayrılıkların için de buldum seni.
Ve
Sen ki yüreğime bir kor düşürdün
Şimdilerde dilimde hiç eksilmeyen bir adın var
Artık yokluğuna alışmaya başladım
Şimdi sen başka şehrin sabahına bürünmüş
Yeni bir hayat peşindesin.
Sevgili...
Artık hali hazırda cümlem kalmadı
Şimdiler de dinlediğim bir ezgisin
Onu her dinlediğimde sen gelirsin aklıma
Bir parça sevgi yüreğimde yarım kaldı
Sadece kuruyan gözyaşlarım
Çok eskilerde bana seni anlattı
Şimdi elimde duran bu masum resmini ve seni
Artık hayatımdan çıkarmak en büyük gurur bence
Neden mi?
Çünkü gelmeyeceğini bildiğim halde sana adandım
Artık zannetmiyorum da geleceğini
Seninle yaşadığımız güzel günler hatırına
Belki bir gün buluşmak dileğiyle.
Hoşçakal.

 
Toplam blog
: 17
: 862
Kayıt tarihi
: 09.05.10
 
 

Ben 1988 doğumluyum Mersin'de ikamet etmekteyim. Sakin ve anlayışlı biriyim. Tabi yerine göre. Halen..