Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Müzik
 

Gelmezsen gelme!

Gelmezsen gelme!
 

Resim: Alıntı


Şarkıların, türkülerin hep, aman gel etme, gitme, gidersen sonum olur. Ölürüm, biterim, sürünürüm diyecek hali yok ya… Bazıları da çıkar ve çeker resti. Gelmezsen gelme!  

Ne güzeldir birini it gibi severken “gelmezsen gelme” diyebilmek.  

Ne güzeldir kendi çapında yaptığın bu devrimin, dünyayı sallamayacağını bilsen de onu sallayacağını bilmek.  

Gerçi cicim aylarında zaten bütün dünyanız o olacağı için dünyayı da sallamış olursunuz aynı zamanda da, yine de küçük atalım biz, serçeler yesin değil mi?  

Her neyse... Bu anlamda son zamanlarda çok hoşuma giderek dinlediğim bir türkü var. “Gelmezsen gelme!”  

Vallahi ne yalan söyleyeyim ruhuma iyi geliyor. Eminim ki birçoğunuzun ruhuna da öyle geliyordur. Türkünün sözlerini kim yazmış ondan tam emin olamadım ama sanırım İbrahim Tatlıses ürünü. Her kim yazmışsa yazmış, sonuçta iyi bir şey yapmış. Biz onu bunu boş verelim de bu türkünün keyfini çıkaralım en iyisi…. Kendisi olmadan nefes alamayacağınızı düşünen sevgilinizin, böyle bir çıkışınızdan sonra yüzünün alacağı şekli gözünüzün önüne getirerek.  

Ellerinizde yukarıda olsun ha! Esaretten kurtulmuşçasına… Haydi, tadını çıkarın bu küçük devriminizin.  

Gelmezsen gelme!  

Önce sözler... 

Geleceğin diye gittin  

 

Gelmedin ya bende bittim  

Ocağıma incir diktin  

Gelmezsen gelme  

Eski resimlere baktım  

Daldım bir cigara yaktım  

 

 

Resmine bir mermi çaktım  

 

 

Gelmezsen gelme  

Gitme benden uzaklara  

Düşürürler tuzaklara  

Adını yazdım yollara  

Gelmezsen gelme  

Bıktım nazlarından bıktım  

Yeter zıvanadan çıktım  

Aşkın duvarını yıktım  

Gelmezsen gelme  

E.. Bi de dinleyelim elimiz değmişken! :))  

http://www.dailymotion.com/video/x8f45w_ibrahim-tatlises-gelmezsen-gelme-kl_music
 

 

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..